Merhabalar,
$35 gibi bir fiyata(cpanel dahil), 300gb hdd, 10mbit unmetered bw, 512mb ram vps sizce nasıl olurdu(ABD Lokasyon)?
Görüşleriniz önemli, görüşlerinizi takiben bu amaçla birtakım yatırımlar yapılabilecektir.
VPS Görüşleriniz?
9
●525
- 24-08-2009, 04:59:41sanırım yanlış belitmişsiniz. 512 gb ram diye 512 mb olacaktı.
- 24-08-2009, 05:17:18Zarar Edersin Diye düşünüyorum
10 Vps Sunucu Açtın
300 x 10 = 3.000 yani 1.5TB lık 2 HDD - Aylık Tahmini 100 Dolardan Aşağı değildir.
15 Dolar Cpanel Ücreti ; Kaldı Size 25$
10 Sunucu 25$ = 250$ Yapar
i7 Sunucu 12 GB Ram bir makina tahmini 300$ Başlangıç, bunlar tamamen benim fikrim 10 değilde 15 satarsınız vps daha farklı olur tabiki, karar sizin ben fikrimi sundum - 24-08-2009, 05:19:33Bu VPS'leri kendimiz için almayı düşünmüyoruz, yani web hosting satışı yapmayacağız, bu vps'leri satmayı düşünüyoruz bu fiyattan.xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzeltildi.hosting_bilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kar/zarar açısından olaya bakmıyorum çünkü gerekli araştırmalar yapılmış durumda. Sadece bu fiyattan bu özellikte VPS almak isteyen olur mu, onu öğrenmek istiyorum.willer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-08-2009, 07:09:17Ben olsam almam şahsen. 512 mb ramli VPSler pek verimli olmuyor.
- 24-08-2009, 12:06:27ABD tavsiye etmeyeceğim lokasyon cihan. Zamanında çok sorun yaşattı. Pinglerde açık ortada. TTNET tarafından ambargo uygulandığı zaman nasıl bir bağlantı olacağını sen düşün. ABD makul gelseydi yada verimli olsaydı zaman firmalar Avrupa lokasyonlu sunucular seçmezdi ki halen Avrupa lokasyondan bile verim alamayanlar oluyor.
- 24-08-2009, 21:04:42katılmıyorumDarklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş ciddi bir düşünceye sahipse kesinlikle a.b.d olmalıdır
çoğu kişi a.b.d istemez çünkü normalde 150 tl olan makina a.b.d de 250$ dır
bunun fark sebebi hat kapesitesinin yüksek olmasıdır..
FTP biraz yavaş olabilir nede olsa a.b.d ile aramızda binlerce km. var lakin site hızları fena değil ve ciddi düşünenler için kesinlikel a.b.d tek geçerim
Yukarıda yazdıklarımı bütün dclerden edindiğim çalışma ve tecrübelerimle yazıyorum bazı sitelerimi ne almanya ne tr nede hollanda kaldırabildi a.b.d bu konuda tekj geçerim
iyi paylaşımlar
bu arada çoğu kişi a.b.d yi maddi imkanı olmadığı için sevmez
bu arada 512 mb ramlı vps alıp nasıldır diye sormak ve verim beklemek zaten hatadır alacaksınız bütçenizi biraz daha açın 1 gb ramlı vps almanızı öneririm