ABD tavsiye etmeyeceğim lokasyon cihan. Zamanında çok sorun yaşattı. Pinglerde açık ortada. TTNET tarafından ambargo uygulandığı zaman nasıl bir bağlantı olacağını sen düşün. ABD makul gelseydi yada verimli olsaydı zaman firmalar Avrupa lokasyonlu sunucular seçmezdi ki halen Avrupa lokasyondan bile verim alamayanlar oluyor.