Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABD tavsiye etmeyeceğim lokasyon cihan. Zamanında çok sorun yaşattı. Pinglerde açık ortada. TTNET tarafından ambargo uygulandığı zaman nasıl bir bağlantı olacağını sen düşün. ABD makul gelseydi yada verimli olsaydı zaman firmalar Avrupa lokasyonlu sunucular seçmezdi ki halen Avrupa lokasyondan bile verim alamayanlar oluyor.
katılmıyorum
arkadaş ciddi bir düşünceye sahipse kesinlikle a.b.d olmalıdır
çoğu kişi a.b.d istemez çünkü normalde 150 tl olan makina a.b.d de 250$ dır
bunun fark sebebi hat kapesitesinin yüksek olmasıdır..
FTP biraz yavaş olabilir nede olsa a.b.d ile aramızda binlerce km. var lakin site hızları fena değil ve ciddi düşünenler için kesinlikel a.b.d tek geçerim
Yukarıda yazdıklarımı bütün dclerden edindiğim çalışma ve tecrübelerimle yazıyorum bazı sitelerimi ne almanya ne tr nede hollanda kaldırabildi a.b.d bu konuda tekj geçerim
iyi paylaşımlar
bu arada çoğu kişi a.b.d yi maddi imkanı olmadığı için sevmez


bu arada 512 mb ramlı vps alıp nasıldır diye sormak ve verim beklemek zaten hatadır alacaksınız bütçenizi biraz daha açın 1 gb ramlı vps almanızı öneririm