• 12-12-2006, 19:28:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    dediğim gibi bu değer network değeridir.bu makina söylediğim gibi her ay bir reset atılıyor.. uptime resmini çekip aslında yollayabilirdim fakat daha 8.9 gün önce resetlediğim için 9 gün yazıyodur ağ özelliklerinde..her ayın 2sinde veya .3 ünde resetleniyor makina.. 3 ay içinde tespitim budur.. makina sadece vps için kullanıldığı için arka planda çalışan vmwareden başka bir ram yiyebilecek software yoktur..makinada sadece vmware vardır.. neredeyse data centerdan alındığı gibi denilebilir..
  • 12-12-2006, 19:29:28
    #11
    Misafir
    %100 çok zor bir değer.%99 diyelim.
  • 12-12-2006, 19:32:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 çok zor bir değer.%99 diyelim.

    ok fazla tartışmamıza da gerek duymuyorum zaten.. network olarak %100 (data center böle diyor )bağlantı dışındakilerede %99.9

    ilgilenen arkadaşlara yardımcı olabilirim iletişim adresim ilk sayfada yer almaktadır tekrar Teşekkürler...


    JetHost
  • 13-12-2006, 02:13:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    liquid web de gerçekten 100% uptime var.
    reset atılsa dahi en fazla 2 dk kesinti yaşanır. bu da uptime oranlarına yansımıyor.
    ben 2-3 sonrasından bir kez reset attım.
    2 dk kesinti yaptım.
    2 haftada bir plesk panel i restart ediyordum.
    ay sonunda ise makineyi genel olarak restart ediyorum.
    sabaha doğru 06:00 gibi yapıyordum tabi..
    ama yine de uptime oranına vurmadı
    sonuç ise : %100

  • 13-12-2006, 02:21:01
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    art niyet amaçlı söylemiyorum ama %100 uptime garantisini kimse veremez ve böyle bir uptime süreside yoktur
  • 13-12-2006, 02:26:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    imkanım olsa inan sana 2 aylık liquid den deneme süresi verirdim.
    ama liquid de sunucum yok şu an.
  • 13-12-2006, 02:31:57
    #16
    Üyeliği durduruldu
    neyse hocam gerek yok tartışmaya elezığlı168 arkadaşımizde bir yerde haklı tabiki yani her an bir şey ler olabilir ..buna bir şey demiyorum zaten bende firmanın arkasındayım onlar veriyor bu uptime ı çünkü.. :=)
  • 13-12-2006, 02:36:11
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    Blade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse hocam gerek yok tartışmaya elezığlı168 arkadaşımizde bir yerde haklı tabiki yani her an bir şey ler olabilir ..buna bir şey demiyorum zaten bende firmanın arkasındayım onlar veriyor bu uptime ı çünkü.. :=)
    zaten bende o amaçla söylüyorum sunucuya durup dururken bişiy oldumu saatlerce kapalı kaldığında verdikleri garanti güme gider eğer %100 garanti veriyorlarsa bazı maddeler koymaları gerekir neyse konuyu baltalamış gibi oluyorum iyi satışlar
  • 13-12-2006, 02:39:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler..


    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten bende o amaçla söylüyorum sunucuya durup dururken bişiy oldumu saatlerce kapalı kaldığında verdikleri garanti güme gider eğer %100 garanti veriyorlarsa bazı maddeler koymaları gerekir neyse konuyu baltalamış gibi oluyorum iyi satışlar