neyse hocam gerek yok tartışmaya elezığlı168 arkadaşımizde bir yerde haklı tabiki yani her an bir şey ler olabilir ..buna bir şey demiyorum zaten bende firmanın arkasındayım onlar veriyor bu uptime ı çünkü.. :=)