neyse hocam gerek yok tartışmaya elezığlı168 arkadaşımizde bir yerde haklı tabiki yani her an bir şey ler olabilir ..buna bir şey demiyorum zaten bende firmanın arkasındayım onlar veriyor bu uptime ı çünkü.. :=)
zaten bende o amaçla söylüyorum

sunucuya durup dururken bişiy oldumu saatlerce kapalı kaldığında verdikleri garanti güme gider eğer %100 garanti veriyorlarsa bazı maddeler koymaları gerekir neyse konuyu baltalamış gibi oluyorum iyi satışlar