Blade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse hocam gerek yok tartışmaya elezığlı168 arkadaşımizde bir yerde haklı tabiki yani her an bir şey ler olabilir ..buna bir şey demiyorum zaten bende firmanın arkasındayım onlar veriyor bu uptime ı çünkü.. :=)
zaten bende o amaçla söylüyorum sunucuya durup dururken bişiy oldumu saatlerce kapalı kaldığında verdikleri garanti güme gider eğer %100 garanti veriyorlarsa bazı maddeler koymaları gerekir neyse konuyu baltalamış gibi oluyorum iyi satışlar