arkadaşlar contabo uzak masaüstü vps alacağım işletim sistemi windows olmuyormu orda
https://prnt.sc/r66um7 vps sayfasında bu şekilde çıkıyor
contabo vps r10+
5
●252
- 22-02-2020, 20:26:03https://www.r10.net/vps-hosting/2113...klenir-mi.html
halen aynı olasa gerek. kvm, vnc üzerinden kurmayı deneyebilirsiniz elbette.
https://savepearlharbor.com/?p=294698 - 22-02-2020, 20:29:57krulum işi falan sıkıntı olur destekleri ücretli zaten,windows olan yabancı firma önerin varmı hocam?Berkay24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2020, 20:32:02maalesef, yabancı firmaların neredeyse tümünde windows için ek lisans ücreti ekliyorlar aylık olarak (ovh böyleydi en son, belki halen aynıdır) linux ücretsiz, windowsda ise lisans ücreti alıyorlardı. onun dışında başka bir önerim bulunmamakta yabancı firma olarakredneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
