krulum işi falan sıkıntı olur destekleri ücretli zaten,windows olan yabancı firma önerin varmı hocam?
maalesef, yabancı firmaların neredeyse tümünde windows için ek lisans ücreti ekliyorlar aylık olarak (ovh böyleydi en son, belki halen aynıdır) linux ücretsiz, windowsda ise lisans ücreti alıyorlardı. onun dışında başka bir önerim bulunmamakta yabancı firma olarak