Berkay24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/vps-hosting/2113...klenir-mi.html

halen aynı olasa gerek. kvm, vnc üzerinden kurmayı deneyebilirsiniz elbette.

https://savepearlharbor.com/?p=294698
krulum işi falan sıkıntı olur destekleri ücretli zaten,windows olan yabancı firma önerin varmı hocam?