• 19-07-2008, 23:15:26
    #28
    Ersion KOÇ bu ilham nereden geliyor ?
    Başarılar.
  • 19-07-2008, 23:20:02
    #29
    Sorumun cevabını Msn'den aldım, tam sürümü dört gözle bekliyoruz
  • 19-07-2008, 23:24:45
    #30
    Şu anda ersinin Yerinde olsaydım Projeyi bir süre Durdurur mickey arkadaşımızının api kodlarını çalışır bir şekilde forumda paylaşmasını beklerdim o yazdığınız kodlar zaten gsx server için sdk kurduğunuzda ingilizce şekilinde test için veriliyor fakat bunu müşterilerine sunan kaç firma var. Daha önce yapmıştım demek ile olmuyor yapın gösterin vmware workstation 5- 6 sürümünde çalıştırın test için verin kodları müşterilerinize gelsinler foruma yazsınlar.

    Daha Satışa Çıkmayan sadece proje için görüş ve taleplerinizi bekerlerken kullanmadığımız api kodları gösterip satışı olmayan birşeyi baltalamak gibi görüyorum.

    SDK VMI API için gerekli ek yazılımlar Ersin Arkadaşım kodları yazmadan önce zaten api ile denemelerimde başarısız olmuştum.Bu yüzden ersin den destek istedim nasıl yapabiliriz şeklinde Yukarıdaki kodların bir benzerleri örnek kodlar buyrun.

  • 19-07-2008, 23:31:05
    #31
    Birde panel şöyle olabilir,

    Müşteri Kullanıcı Adı ve Parolasıyla Giriş Yapsın, Orda İp Adresini görsün ip adresinin yanındaki Start, Stop, Restart Butonlarını görsün istediği işlemi giriş yaptıktan sonra görsün böyle olsa daha güzel olur diye düşünüyorum.
  • 19-07-2008, 23:39:01
    #32
    Akla yüz tane fikir gelir, herşey sıra ile ve versiyon versiyon. Amacım para kazanmak değil, ama bedavaya da uğraşmam. Veritabansız yapalım diye böyle oluyor, isterseniz MySQL ufaktan bir veritabanı kurdurabilirim. Servis adını değişik yaparım, oradan verileri kullanır. Parolaları da gizli yaparız, yani alenen yazmayız. API diyip duranlardan kod gelirse projeyi çöpe atarım. Beklerim onlar profesörü zaten bu işlerin.

    <KD>
    Bu arada kendi konumu az yön değiştireyim.

    Look It's Me! - One Page Profile nasıl duruyor? Sisteme ve tüm sitelerimize çok kısa bir süre sonra tek parola ile bütün kapılar açık üzerinden giriş yapılacak. Tekparolayı ilerleyen dönemde tüm internet sitelerinde kullanılabilir şekle sokacağız. (Gerçi zaten öyle, ama önce kendimiz kullanacağız.)
    </KD>
  • 20-07-2008, 00:00:12
    #33
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akla yüz tane fikir gelir, herşey sıra ile ve versiyon versiyon. Amacım para kazanmak değil, ama bedavaya da uğraşmam. Veritabansız yapalım diye böyle oluyor, isterseniz MySQL ufaktan bir veritabanı kurdurabilirim. Servis adını değişik yaparım, oradan verileri kullanır. Parolaları da gizli yaparız, yani alenen yazmayız. API diyip duranlardan kod gelirse projeyi çöpe atarım. Beklerim onlar profesörü zaten bu işlerin.
    <KD>
    Bu arada kendi konumu az yön değiştireyim.
    Look It's Me! - One Page Profile nasıl duruyor? Sisteme ve tüm sitelerimize çok kısa bir süre sonra tek parola ile bütün kapılar açık üzerinden giriş yapılacak. Tekparolayı ilerleyen dönemde tüm internet sitelerinde kullanılabilir şekle sokacağız. (Gerçi zaten öyle, ama önce kendimiz kullanacağız.)
    </KD>
    Ersin Aslında kodlama gerçekten güzel zaten amaç reset stop start - ana sisteme mysql kurup yada mssql ile kasacağımıza conf.asp bence daha rahat olur hemde sistemi gereksiz yere mssql veya mysql ile yormayız.
  • 20-07-2008, 00:07:31
    #34
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ersin Aslında kodlama gerçekten güzel zaten amaç reset stop start - ana sisteme mysql kurup yada mssql ile kasacağımıza conf.asp bence daha rahat olur hemde sistemi gereksiz yere mssql veya mysql ile yormayız.
    Kuracağım MySQL yormaz merak etme. Zaten ismi cismi farklı olan ama aslında farklı bir portta çalışan bir MySQL olur kendisi. Ne yorar, ne kasar. Kod yazmayı bilirsen MySQL sistemde en az ram ve cpu yiyen program olur.

    Ama siz alışmışsınız MySQL'in kasmasına.
  • 20-07-2008, 00:21:21
    #35
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuracağım MySQL yormaz merak etme. Zaten ismi cismi farklı olan ama aslında farklı bir portta çalışan bir MySQL olur kendisi. Ne yorar, ne kasar. Kod yazmayı bilirsen MySQL sistemde en az ram ve cpu yiyen program olur.
    Ama siz alışmışsınız MySQL'in kasmasına.
    hıhh kendini beğenmiş şımarma hemen bak bu benim projene yoğunlaşalım biraz ne zaman aktif edeceksin onu ayrıca tek parola projesinide hayata geçir artık forum acacağız seni bekliyoruz
  • 20-07-2008, 10:50:33
    #36
    iyi bir proje fiyat birazdaha düşerse bir çok kişi almak isticektir diye düşünüyorum.
    fakat tek sunucu üzerinde istenildiği kadar vps yada vds ye kurulabiliyorsa fiyat azdır