DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ersin Aslında kodlama gerçekten güzel zaten amaç reset stop start - ana sisteme mysql kurup yada mssql ile kasacağımıza conf.asp bence daha rahat olur hemde sistemi gereksiz yere mssql veya mysql ile yormayız.
Kuracağım MySQL yormaz merak etme. Zaten ismi cismi farklı olan ama aslında farklı bir portta çalışan bir MySQL olur kendisi. Ne yorar, ne kasar. Kod yazmayı bilirsen MySQL sistemde en az ram ve cpu yiyen program olur.

Ama siz alışmışsınız MySQL'in kasmasına.