Akla yüz tane fikir gelir, herşey sıra ile ve versiyon versiyon.

Amacım para kazanmak değil, ama bedavaya da uğraşmam. Veritabansız yapalım diye böyle oluyor, isterseniz MySQL ufaktan bir veritabanı kurdurabilirim. Servis adını değişik yaparım, oradan verileri kullanır. Parolaları da gizli yaparız, yani alenen yazmayız.

API diyip duranlardan kod gelirse projeyi çöpe atarım.

Beklerim onlar profesörü zaten bu işlerin.
<KD>
Bu arada kendi konumu az yön değiştireyim.
Look It's Me! - One Page Profile 
nasıl duruyor? Sisteme ve tüm sitelerimize çok kısa bir süre sonra
tek parola ile bütün kapılar açık üzerinden giriş yapılacak. Tekparolayı ilerleyen dönemde tüm internet sitelerinde kullanılabilir şekle sokacağız. (Gerçi zaten öyle, ama önce kendimiz kullanacağız.)
</KD>