VMWare Ortak Donanım Kullanımı Nasıl Olur?
6
●380
- 06-07-2017, 18:42:13Bir laptopumu upgrade ettim birkaç sanal makina olarak kullanım yapmayı düşünüyorum. Bu işlemi yaparken açtığım dört tane sanal sunucunun ortak kullanım havuzu olsun istiyorum. Örneğin dört sunucu için dört gb ram belirlediğinde bunu 1er 1er bölmek yerine her sunucunun 4 gb kullanım hakkı olsun. Bunu nasıl ayarlıyoruz?
- 06-07-2017, 20:34:48Detaylı bilgi için teşekkürler.vps444 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım ben her makinaya eşit şekilde kullanım hakkı vermeliyim onlarda ihtiyacı kadar alacak. Bilgisayarda 8 gb ram varken 4 sunucuyada 4er gb ram atabilirim değil mi? eğer toplam kullanım 4ü aşarsa hata verecek ama aşmazsa verebiliyorum. Birde bu kısıtlı donanıma sahip sanal sunuculara stabilite açısından en uygun işletim sistemi nedir? - 07-07-2017, 16:04:16O sayı sadece bir örnekti peki ben bu sanal sunucuları nasıl share edilebilir yani paylaştırılabilir şekilde açabilirim? Onu yapmaya çalışıyorum ama sanırım bu program üzerinden olmuyor, seçenek göremiyorum. Google'de bulamadım.vps444 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle