Bir laptopumu upgrade ettim birkaç sanal makina olarak kullanım yapmayı düşünüyorum. Bu işlemi yaparken açtığım dört tane sanal sunucunun ortak kullanım havuzu olsun istiyorum. Örneğin dört sunucu için dört gb ram belirlediğinde bunu 1er 1er bölmek yerine her sunucunun 4 gb kullanım hakkı olsun. Bunu nasıl ayarlıyoruz?