vps444 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açacağınız her makinanın ram ve cpu sunu share edilebilir açmanız lazım. ama 8gb ramli bir makinada 4 tane 4'er GB ramli makine açmanız sağlıklı yada stabil olmaz o bir kesin. çünkü işletim sistemleri bu rami siz istemeseniz de kullanacaktır
O sayı sadece bir örnekti peki ben bu sanal sunucuları nasıl share edilebilir yani paylaştırılabilir şekilde açabilirim? Onu yapmaya çalışıyorum ama sanırım bu program üzerinden olmuyor, seçenek göremiyorum. Google'de bulamadım.