• 11-11-2007, 19:33:15
    #1
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bunu bilen arkadaslar varmı ?? bi vb forumun lisansı olup olmadıgına nasıl bakabilirim ?
  • 11-11-2007, 19:36:27
    #2
    Bu konuda bahsettiğin şey çok konuşuldu bir bak istersen..
    https://www.r10.net/vbulletin/81690-l...i-anlatim.html
  • 11-11-2007, 19:40:10
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Lisansız vbulletin tespit yolları
    1. vBulletin® - Links den kontrol edersin (ama o listede olmayıpta lisanslı olan yüzbinlerce forum var
    2.Footerde sayfanın altında ortada vbulletin powerede by yazısı kalkmış farklı yazılar varsa lisanssızdır
  • 11-11-2007, 19:47:37
    #4
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tesekkur ederim Kaos forumda aradım ama demekki yanlıs kelimelerde aramısım..

    sormamın nedeni sadece bi şiir icin bi birisi gelip telif hakkı bana aittir diyip noter dastigini yolluyacakmısda siirin kendisine ait oldugunun..bende biraz kurcaladım..arkadas bi vbulletin forum admini ve lisanssız kullanıcı
  • 11-11-2007, 19:51:35
    #5
    MaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesekkur ederim Kaos forumda aradım ama demekki yanlıs kelimelerde aramısım..

    sormamın nedeni sadece bi şiir icin bi birisi gelip telif hakkı bana aittir diyip noter dastigini yolluyacakmısda siirin kendisine ait oldugunun..bende biraz kurcaladım..arkadas bi vbulletin forum admini ve lisanssız kullanıcı
    Eğer lisansız kullanıcı ise linkini verdiğim konuda nasıl şikayet edileceği resimli olarak anlatılmış şikayet et ondan sonrası zaten senin işin değil.. Vbulletin gerekeni en kısa zamanda yapar..
  • 11-11-2007, 19:57:04
    #6
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    şimdilik şikayet etmedim..zaten

    Powered by vBulletin® Version 3.6.8
    Copyright ©2000 - 2007, Jelsoft Enterprises Ltd.

    yazan yerde baska bi siteye adres verildigine göre lisansız o siteye girdim null versiyonu eklenmistir felan filan yazıyor Telif hakkını bu kadar iyi savunuyor ya bekliyorum buna ne gibi bi acıklama getirecek hak koruyucusu hak yiyen sahsiyet
  • 12-11-2007, 07:09:54
    #7
    footer kısmında o yazıların yazmaması %100 kaçak kullanıyor anlamına gelmez.
    Branding Free Option almış olabilir. (bkz. Frmtr)
  • 12-11-2007, 20:10:42
    #8
    arkadaslar dıyelımkı vb lısansı aldık sınırsız bu lısansı 1 sıte ıcınmı kulanabılırım yoksa her sıtem ıcın kulanabılırmıyım ?
  • 12-11-2007, 20:15:04
    #9
    tabiiki 1 site için.