• 12-11-2007, 20:15:14
    #10
    can yalnızca bir siten için kullanabilirsin lisansını, ayrıca subdomainlerde ayrı bir site sayılır, yani ayrı olarak subdomainlerde dahi kullanamazsın lisansı.
  • 12-11-2007, 20:16:40
    #11
    saolun arkadaslar. bu uygulama kotu ama
  • 12-11-2007, 20:22:44
    #12
    iyi o zaman 10 kişi birleşelim bir lisans alalım 10 forum açalım ne güzel o zaman jelsoft da 3 yılda bir versiyon yenilesin, bol bol hack yiyelim