Konu
Vb lisansı olup olmadıgını öğrenmek
12-11-2007, 20:22:44
#12
Cagonni
iyi o zaman 10 kişi birleşelim bir lisans alalım 10 forum açalım ne güzel
o zaman jelsoft da 3 yılda bir versiyon yenilesin, bol bol hack yiyelim