Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
tesekkur ederim Kaos forumda aradım ama demekki yanlıs kelimelerde aramısım..
sormamın nedeni sadece bi şiir icin bi birisi gelip telif hakkı bana aittir diyip noter dastigini yolluyacakmısda siirin kendisine ait oldugunun..bende biraz kurcaladım..arkadas bi vbulletin forum admini ve lisanssız kullanıcı