devamlı sorun çözmekten sıkıldım arkadaşlar
mobil tema böyle görünüyor ne yapmam gerek
forumum kesinlikle lisanslıdır.
bir cevap vermeden konu kilitlenmiş
insanın lafını dinlemeden konu kilitlenmez.
nedir bu vbulletinden çektiğim....
9
●925
- 15-09-2012, 00:18:35
- 15-09-2012, 17:47:16Üyeliği durdurulduKonu neden kilitlendi şuan ben göremiyorum. Fakat forumunuz kesinlikle lisansız. Bu şekilde yalanlar söyleyip, yardım alabiliceğinizi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Zaten herkese burada destek verilmeye çalışılıyor. Sıkıntınız olmasın. Yalan söylemek hoş değil.
- 15-09-2012, 18:37:31yahu yalanmı söylüyorum bentOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahanda fotoğrafı
http://a1209.hizliresim.com/11/h/d2dfr.png
kilitlenen konum
tekrar tekrar lisanslı dosyayı ftpden atıyorum mobil tema sorunu hala devam ediyor - 15-09-2012, 22:58:59tekrar söylüyorum lisanslı.....
totherblack arkadaşa bizzat gösterdim teamviewerden.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:58:59 -->-> Daha önceki mesaj 22:48:16 --
vbulletin ticketten aldığım cevap şudur arkadaşlar;
tam olarak çevirebilecek varmı?
Alıntı - 15-09-2012, 23:08:23Üyeliği durdurulduSite adresi gizlenmiş,gizlenmeyenin site adresi forumrunner.com sizin siteniz değil ve oradaki görüntüyle ilk konudaki görüntü arasında dağlar kadar fark varNedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

havamı atıyorsun gir google translateye bakNedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2012, 23:16:29yaptığım işlemhzarali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
stil yönetimi>
yeni şablon ekle>
mobil styles > üst biçim yok
başlık: mobil tema
üye tarafından seçilebilir evet dedim
stili seçtim yine aynı
sizce doğrumu yaptım?
