tOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu neden kilitlendi şuan ben göremiyorum. Fakat forumunuz kesinlikle lisansız. Bu şekilde yalanlar söyleyip, yardım alabiliceğinizi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Zaten herkese burada destek verilmeye çalışılıyor. Sıkıntınız olmasın. Yalan söylemek hoş değil.
yahu yalanmı söylüyorum ben
ahanda fotoğrafı
http://a1209.hizliresim.com/11/h/d2dfr.png

kilitlenen konum

tekrar tekrar lisanslı dosyayı ftpden atıyorum mobil tema sorunu hala devam ediyor