Konu
nedir bu vbulletinden çektiğim....
15-09-2012, 00:18:35
#1
NedensizPostalar
devamlı sorun çözmekten sıkıldım arkadaşlar
mobil tema böyle görünüyor ne yapmam gerek
forumum kesinlikle lisanslıdır.
bir cevap vermeden konu kilitlenmiş
insanın lafını dinlemeden konu kilitlenmez.