Dün Vbulletine 195$ ödedim VB4 lisansı için. Sanal kartla.
Telefon ve adres kısmına sallama bilgiler yazdım ve ne yazdığımı not almadım.
Ödemeyi yaptıktan 5-10 dk sonra email geldi ve bilgi teyidi için telefon ve adres te dahil giriş yaptığım tüm bilgileri istediler.
tabi bende tel ve adres hariç hepsini söyledim. ama bu 2 sini hatırlayamadım. Sallama bilgiler

Hatırlamıyorum dedim. Kabul etmediler ve ödememi geri vereceklerini söylediler.
Sorum şu:
Bu ödeme kaç gün içerisinde tahminen geliyor. Böyle bir durum yaşayan varsa bilgilendirirse sevinirim. çünkü para gelsin yeniden alacam lisansı. parayı bekliyorum.
teşekkürler.
bende lisans almayı düşünüyorum iyiki yazdınız bilgileri doğru verim sorun çıkmasın.