• 18-08-2012, 19:56:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar arkadşlar.

    Dün Vbulletine 195$ ödedim VB4 lisansı için. Sanal kartla.

    Telefon ve adres kısmına sallama bilgiler yazdım ve ne yazdığımı not almadım.

    Ödemeyi yaptıktan 5-10 dk sonra email geldi ve bilgi teyidi için telefon ve adres te dahil giriş yaptığım tüm bilgileri istediler.

    tabi bende tel ve adres hariç hepsini söyledim. ama bu 2 sini hatırlayamadım. Sallama bilgiler

    Hatırlamıyorum dedim. Kabul etmediler ve ödememi geri vereceklerini söylediler.

    Sorum şu:

    Bu ödeme kaç gün içerisinde tahminen geliyor. Böyle bir durum yaşayan varsa bilgilendirirse sevinirim. çünkü para gelsin yeniden alacam lisansı. parayı bekliyorum.

    teşekkürler.
  • 18-08-2012, 20:33:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Duruma göre değişiyor, eğer taksit imkanı ile aldınızsa taksit taksit ödenmesi gerekiyor diye biliyorum onu da aklınızda bulundurun
  • 18-08-2012, 21:05:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duruma göre değişiyor, eğer taksit imkanı ile aldınızsa taksit taksit ödenmesi gerekiyor diye biliyorum onu da aklınızda bulundurun
    yok hocam tek çekim.
  • 18-08-2012, 22:58:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun bende lisans almayı düşünüyorum iyiki yazdınız bilgileri doğru verim sorun çıkmasın.
  • 19-08-2012, 00:26:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hackersatranc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun bende lisans almayı düşünüyorum iyiki yazdınız bilgileri doğru verim sorun çıkmasın.
    hayır doğru vermen önemli değil hocam. sadece ne yazdığını not al doğruluğunu nereden bilecekler adresinin. ama teli doğru ver arayacakları tutar belki.
  • 19-08-2012, 14:14:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır doğru vermen önemli değil hocam. sadece ne yazdığını not al doğruluğunu nereden bilecekler adresinin. ama teli doğru ver arayacakları tutar belki.
    aynen öyle yapalım bizde