geçmiş olsun

bende lisans almayı düşünüyorum iyiki yazdınız bilgileri doğru verim sorun çıkmasın.
hayır doğru vermen önemli değil hocam. sadece ne yazdığını not al

doğruluğunu nereden bilecekler adresinin. ama teli doğru ver arayacakları tutar belki.