Selamlar arkadşlar.
Dün Vbulletine 195$ ödedim VB4 lisansı için. Sanal kartla.
Telefon ve adres kısmına sallama bilgiler yazdım ve ne yazdığımı not almadım.
Ödemeyi yaptıktan 5-10 dk sonra email geldi ve bilgi teyidi için telefon ve adres te dahil giriş yaptığım tüm bilgileri istediler.
tabi bende tel ve adres hariç hepsini söyledim. ama bu 2 sini hatırlayamadım. Sallama bilgiler
Hatırlamıyorum dedim. Kabul etmediler ve ödememi geri vereceklerini söylediler.
Sorum şu:
Bu ödeme kaç gün içerisinde tahminen geliyor. Böyle bir durum yaşayan varsa bilgilendirirse sevinirim. çünkü para gelsin yeniden alacam lisansı. parayı bekliyorum.
teşekkürler.