Selamlar arkadşlar.

Dün Vbulletine 195$ ödedim VB4 lisansı için. Sanal kartla.

Telefon ve adres kısmına sallama bilgiler yazdım ve ne yazdığımı not almadım.

Ödemeyi yaptıktan 5-10 dk sonra email geldi ve bilgi teyidi için telefon ve adres te dahil giriş yaptığım tüm bilgileri istediler.

tabi bende tel ve adres hariç hepsini söyledim. ama bu 2 sini hatırlayamadım. Sallama bilgiler

Hatırlamıyorum dedim. Kabul etmediler ve ödememi geri vereceklerini söylediler.

Sorum şu:

Bu ödeme kaç gün içerisinde tahminen geliyor. Böyle bir durum yaşayan varsa bilgilendirirse sevinirim. çünkü para gelsin yeniden alacam lisansı. parayı bekliyorum.

teşekkürler.