• 18-11-2010, 09:41:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SA,

    Ben forumuma her mesajın yanına +Rep -Rep Olarak 2 buton yapmak istiyorum.
    aslında Tşkürler eklentisi kullanıyorum bu sayede teşekkür alınca rep puanımız artıyor ama kimse - rep kullanmıyor. Bu yüzden istiyorum.

  • 18-11-2010, 09:49:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şöyle birşey var dene istersen
    http://www.uslanmam.com/programlama-...ki-butonu.html
    teşekkür edenlerin listesinin altına tepki gösterenler şeklinde yeni bir liste ekleyip profiline yanstıyordu repi etkiliyormydu tam hatırlayamadım ama işini görebilir
  • 25-11-2010, 18:59:07
    #3
    eklenti istemiyorum sadece -rep versin. normalde var ama uzun tek butona bağlamak istiyorum