Ben forumuma her mesajın yanına +Rep -Rep Olarak 2 buton yapmak istiyorum.
aslında Tşkürler eklentisi kullanıyorum bu sayede teşekkür alınca rep puanımız artıyor ama kimse - rep kullanmıyor. Bu yüzden istiyorum.
şöyle birşey var dene istersen http://www.uslanmam.com/programlama-...ki-butonu.html
teşekkür edenlerin listesinin altına tepki gösterenler şeklinde yeni bir liste ekleyip profiline yanstıyordu repi etkiliyormydu tam hatırlayamadım ama işini görebilir