Konu
- Rep Butonu Yapmak istiyorum.
18-11-2010, 09:41:03
#1
ReLegolaS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
SA,
Ben forumuma her mesajın yanına +Rep -Rep Olarak 2 buton yapmak istiyorum.
aslında Tşkürler eklentisi kullanıyorum bu sayede teşekkür alınca rep puanımız artıyor ama kimse - rep kullanmıyor. Bu yüzden istiyorum.