SA,

Ben forumuma her mesajın yanına +Rep -Rep Olarak 2 buton yapmak istiyorum.
aslında Tşkürler eklentisi kullanıyorum bu sayede teşekkür alınca rep puanımız artıyor ama kimse - rep kullanmıyor. Bu yüzden istiyorum.