Konu
- Rep Butonu Yapmak istiyorum.
25-11-2010, 18:59:07
#3
ReLegolaS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
eklenti istemiyorum sadece -rep versin. normalde var ama uzun tek butona bağlamak istiyorum