1. 4.x sürüm çıktıktan sonra pek olaya hakim olamadım ve bu zaman diliminde askerdim ama bildiğim kadarı ile 3.x sürüm lisansı olan 4.x e geçmesi için bu lisansı alması gerekiyordu. fakat lisans panelime girdiğimde 4.x sürümü indirebiliyorum. Bir yanlışlık mı yoksa bilmediğim bir nokta mı var?
2. 4.x sürümünü önerir misiniz ? dezavantajları nelerdir ?
teşekkürler.
Vbulletin 4 hakkında lisans ve öneri ?
2
●391
- 14-11-2010, 02:02:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben fazla kullanmadım ama bir kaç yere kurdum. 4.x dezevantajı kullanımına alışmak oda zamanla paneli ezberlenir. Onun dışında eklentileri hızla gelişiyor ve çok çaplı eklentileri var.
Görüntü olarak daha rahat düzenleniyor ve çok şık. Portalı biraz gıcık geldi, ama vbadvanced var. vbadvanced'ın da tüm ekentileri çıkmış.