ben fazla kullanmadım ama bir kaç yere kurdum. 4.x dezevantajı kullanımına alışmak oda zamanla paneli ezberlenir. Onun dışında eklentileri hızla gelişiyor ve çok çaplı eklentileri var.
Görüntü olarak daha rahat düzenleniyor ve çok şık. Portalı biraz gıcık geldi, ama vbadvanced var. vbadvanced'ın da tüm ekentileri çıkmış.