1. 4.x sürüm çıktıktan sonra pek olaya hakim olamadım ve bu zaman diliminde askerdim ama bildiğim kadarı ile 3.x sürüm lisansı olan 4.x e geçmesi için bu lisansı alması gerekiyordu. fakat lisans panelime girdiğimde 4.x sürümü indirebiliyorum. Bir yanlışlık mı yoksa bilmediğim bir nokta mı var?

2. 4.x sürümünü önerir misiniz ? dezavantajları nelerdir ?

teşekkürler.