slm arkadaşlar eski domainimi degiştirmek zorunda kaldım ama yeni domaine forumu taşıyınca forum iconları fln çıkmadı özelliklerden baktım hepsi eski foruma göre olmuş yani eskidomain.com/images/icons/sad.gif
böle çıkıyor bunları yeni domaine göre nasıl ayarlıycaz? aynı şekilde smileylerde böle :S
domain değiştrdikten sonra
12
●911
- 30-08-2007, 01:44:50Kardeş kusura bakma kafam dalgin ipb ile kariştirdim ipb de domain değişikliginde bu işlem yapiliyorduyAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2007, 02:29:43orları da ayarladım zaten öncedendna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2007, 06:59:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eğer tema içinde eskidomain.com/images... diye gidiyorsa; Stil ve Temalar>Templatelerde Ara dedikten sonra Find and Replace in Templates (be careful!) kutusundan stili seç.
Metin arama yerine: eskidomain.com
Metinle Değiştir yerine de: yenidomain.com
Test Replacement Only: Hayır
Use Regular Expressions (see notes below): Hayır
Case-Insensitive: Hayır
Bunları ayarlayıp bul dedikten sonra açılan sayfalardan alttaki butonlara tıklaman gerekiyor.