• 29-08-2007, 23:05:33
    #1
    slm arkadaşlar eski domainimi degiştirmek zorunda kaldım ama yeni domaine forumu taşıyınca forum iconları fln çıkmadı özelliklerden baktım hepsi eski foruma göre olmuş yani eskidomain.com/images/icons/sad.gif
    böle çıkıyor bunları yeni domaine göre nasıl ayarlıycaz? aynı şekilde smileylerde böle :S
  • 29-08-2007, 23:48:32
    #2
    Conf_global.php sitenin yolunu değiştirmeyi dene birde still ayarlarindan images yolunu şimdiki domaini girerekte yapabilirsin
  • 30-08-2007, 00:24:16
    #3
    stil ayarlarındakini yaptımda digerini denemedim denicem şimdi bakalım
  • 30-08-2007, 00:26:47
    #4
    vbulletin seçeneklerinde genel ayarlardan olması lazım.
  • 30-08-2007, 00:55:37
    #5
    genel ayarlarda yok.

    conf_global.php yi bulamadım nerede?
  • 30-08-2007, 01:25:42
    #6
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vbseçenekler >> Siteismi / URL / iletişim yolları
  • 30-08-2007, 01:44:50
    #7
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genel ayarlarda yok.

    conf_global.php yi bulamadım nerede?
    Kardeş kusura bakma kafam dalgin ipb ile kariştirdim ipb de domain değişikliginde bu işlem yapiliyordu
  • 30-08-2007, 02:29:43
    #8
    dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbseçenekler >> Siteismi / URL / iletişim yolları
    orları da ayarladım zaten önceden
  • 30-08-2007, 06:59:39
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer tema içinde eskidomain.com/images... diye gidiyorsa; Stil ve Temalar>Templatelerde Ara dedikten sonra Find and Replace in Templates (be careful!) kutusundan stili seç.

    Metin arama yerine: eskidomain.com
    Metinle Değiştir yerine de: yenidomain.com
    Test Replacement Only: Hayır
    Use Regular Expressions (see notes below): Hayır
    Case-Insensitive: Hayır

    Bunları ayarlayıp bul dedikten sonra açılan sayfalardan alttaki butonlara tıklaman gerekiyor.