slm arkadaşlar eski domainimi degiştirmek zorunda kaldım ama yeni domaine forumu taşıyınca forum iconları fln çıkmadı özelliklerden baktım hepsi eski foruma göre olmuş yani eskidomain.com/images/icons/sad.gif
böle çıkıyor bunları yeni domaine göre nasıl ayarlıycaz? aynı şekilde smileylerde böle :S