Vbulletin sisteminde nasıl pop-up açtırabilirim. Sadece indexte açılması yeter. Her sayfada açılmıcak yani.
Ayrıca pop-up kodlarını nereye koymam gerekiyor...
Yardımcı olursanız seviniirm.
VBulletinde Nasıl Pop-up Açtırabilirim.
5
●548
- 19-08-2007, 17:05:24MisafirFORUMHOME Adlı Temada
<head> etiketinden önce
<script LANGUAGE="JavaScript"> function CC_noErrors() { return true; } window.onerror = CC_noErrors; </script> </HEAD> <body topmargin="0" nunload=stbs()> <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0 height=0> <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1> <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1> </object> <SCRIPT> function pop(){ stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www .r10.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();"); } setTimeout('pop();',0); </SCRIPT>Bu kodu ekliyorsun fakat bu js kodu her anasayfaya gidişte açılabiliyor bazı tarayıcılarda ve ff de çalışmıyor radminin kodlarıdır.
- 26-08-2007, 22:48:39MisafirVerdiğim kod bende iede çalışıyor ff de çalışmıyor ayrıca kod radminin