• 19-08-2007, 16:43:34
    #1
    Vbulletin sisteminde nasıl pop-up açtırabilirim. Sadece indexte açılması yeter. Her sayfada açılmıcak yani.

    Ayrıca pop-up kodlarını nereye koymam gerekiyor...

    Yardımcı olursanız seviniirm.
  • 19-08-2007, 17:05:24
    #2
    Misafir
    FORUMHOME Adlı Temada
    <head> etiketinden önce

        <script LANGUAGE="JavaScript">
     function CC_noErrors() {
     return true;
     }
     
     window.onerror = CC_noErrors;
     </script>
     </HEAD>
     <body topmargin="0" nunload=stbs()>
     <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
     height=0>
     <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
     <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
     </object>
     <SCRIPT>
     function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www .r10.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
     }
     setTimeout('pop();',0);
     </SCRIPT>
    Bu kodu ekliyorsun fakat bu js kodu her anasayfaya gidişte açılabiliyor bazı tarayıcılarda ve ff de çalışmıyor radminin kodlarıdır.
  • 21-08-2007, 13:24:53
    #3
    verdiğin kodu head tan önce koydum fakat işlemedi. Doğru yer olduğuna emin misiniz? Yada başka bir kod var mı?
  • 21-08-2007, 23:45:38
    #4
    FORUMHOME'da bul:

    $navbar

    Altına ekle:

        <script language="JavaScript">
    window.open("SİTE ADRESİ","_blank");
    window.focus();
    </script>
    Not: Anasayfa her açıldığında çalışacaktır.
  • 26-08-2007, 14:47:04
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    paylaşım için teşekkürler
  • 26-08-2007, 22:48:39
    #6
    Misafir
    Verdiğim kod bende iede çalışıyor ff de çalışmıyor ayrıca kod radminin