FORUMHOME Adlı Temada
<head> etiketinden önce

    <script LANGUAGE="JavaScript">
 function CC_noErrors() {
 return true;
 }
 
 window.onerror = CC_noErrors;
 </script>
 </HEAD>
 <body topmargin="0" nunload=stbs()>
 <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
 height=0>
 <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
 <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
 </object>
 <SCRIPT>
 function pop(){
stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www .r10.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
 }
 setTimeout('pop();',0);
 </SCRIPT>
Bu kodu ekliyorsun fakat bu js kodu her anasayfaya gidişte açılabiliyor bazı tarayıcılarda ve ff de çalışmıyor radminin kodlarıdır.