Vbulletin sisteminde nasıl pop-up açtırabilirim. Sadece indexte açılması yeter. Her sayfada açılmıcak yani.

Ayrıca pop-up kodlarını nereye koymam gerekiyor...

Yardımcı olursanız seviniirm.