Forumhome ve showthread sablonlarini editliyemiyorum malesef.Hata veren bir yazi ilede karsilasmiyorum.
Su yollari denedim ama yinede olmuyor.
1.Baska temada denedim
2.Vbulletin dosyalarini tekrardan ftp yazdirdim
3.Tablolari onar yaptim
Bir kactane vbulletin yardim sitelerindede problemi dile getirdim cözüm yolu bulunamadi vbulletinden anlayan arkadaslarin baska bir önerisi varmi acaba?
Bazi sablonlari editliyemiyorum
5
●283
- 22-09-2010, 23:00:00Üyeliği durdurulduYani orjinaline döndür diyorsunuz onuda denedim dönüp tekrar editlemek istedim yine kayit etmiyor,cache nerden yapayim?kdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2010, 00:47:48Üyeliği durdurulduBunuda denedim olmuyor resmen kafayi siyirdim artikkdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle