kdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sablonlari kopyala ve geri döndür yap bakalim calisacak mi oda olmazsa cache yaparsin sablonlari.
Yani orjinaline döndür diyorsunuz onuda denedim dönüp tekrar editlemek istedim yine kayit etmiyor,cache nerden yapayim?