Forumhome ve showthread sablonlarini editliyemiyorum malesef.Hata veren bir yazi ilede karsilasmiyorum.
Su yollari denedim ama yinede olmuyor.
1.Baska temada denedim
2.Vbulletin dosyalarini tekrardan ftp yazdirdim
3.Tablolari onar yaptim

Bir kactane vbulletin yardim sitelerindede problemi dile getirdim cözüm yolu bulunamadi vbulletinden anlayan arkadaslarin baska bir önerisi varmi acaba?