• 17-09-2010, 18:33:02
    #1
    Merhaba Arkadaşlar 5k hiti olan bir sitem var bugün hostcum uyardı yüzde 40 50 arasında cpu harcıyormuş sitem bunun nedenleri eklentilerden kaynaklanabileceğini düşünüyorum ve sizlerin birinin başına geldiyse benimle paylaşabilirmi acaba

    Kullandım Eklentiler:
    Cyb - Forumhome Sub-Forums Manager
    Cyb - Gelismis Forum Istatistikleri
    Forum Archive List Forum Footer
    nCode Image Resizer
    Linkleri ziyaretçilerden gizle
    Spider Display
    vBSEO
    vBSEO :Sitemap Generator 2.5
    Ayrıca Mesaj İçinde Facebok Beğen Kutusu var

    yada başka sebeblerin neler olabileceğini paylaşabilirmisiniz
  • 17-09-2010, 21:29:39
    #2
    1-Cyb - Gelismis Forum Istatistikleri
    2-vBSEO


    1. yi kesinlikle kaldırın farkını göreceksiniz.
  • 20-09-2010, 22:16:40
    #3
    Cyb - Gelismis Forum Istatistikleri

    kaldırdım ama sorun hala devam ediyor yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı
  • 20-09-2010, 22:56:23
    #4
    4k hitte vps kullanıyorum siz yine iyisiniz
  • 21-09-2010, 02:27:39
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hitiniz çok çok yüksek değilse bu eklentiler kasmamalı yada barındırıldığınız serverin özellikleri, optimizasyonu vbulletin için uygun değilse yüksek oranda cpu tüketmeniz kaçınılmaz. Bu yüzden benimle irtibata geçebilirseniz detayları konuşarak halledebiliriz.
    https://www.r10.net/is-arayanlar/4827...izmetleri.html
  • 21-09-2010, 03:31:04
    #6
    vBulletin optimizasyonu yaptınız mı ?
    zoque.net/makaleler/24166-vbulletin-optimizasyonu/
  • 21-09-2010, 03:35:05
    #7
    Anlık %50-60 harcayan cpu top10 u kaldırdıktan sonra %2 yi geçmedi.
  • 21-09-2010, 12:47:27
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cyb - Gelismis Forum Istatistikleri bunu kaldırdığınızda %40 a varan performans elde edersınız, spider display gıbı eklentı var o gereksız bır eklentı kaldırın gıtsın,
    onun dışında diğerleri sorgu olarak fazla bır zarar vermez.
    Debug modunda bakın sıteye (http://www.x91.net/webmaster/vbullet...ullanilir.html)
  • 21-09-2010, 13:08:40
    #9
    Administrator
    Siteler bende barınıyor optimizasyon konusunda sıkıntı yok. Bu konuda çok fazla firma ve bireysel sunucu sahiplerine optimizasyon konusunda ücretsiz destek oluyorum.

    https://www.r10.net/server-optimizasy...i-vericem.html

    Bazı gün %25 bazı gün %40 'lara kadar dayanan bir CPU kullanımı mevcut.

    Yüksek CPU kullandığından dolayı mecburen suspend etmek zorunda kalıyorum.