Siteler bende barınıyor optimizasyon konusunda sıkıntı yok. Bu konuda çok fazla firma ve bireysel sunucu sahiplerine optimizasyon konusunda ücretsiz destek oluyorum.

https://www.r10.net/server-optimizasy...i-vericem.html

Bazı gün %25 bazı gün %40 'lara kadar dayanan bir CPU kullanımı mevcut.

Yüksek CPU kullandığından dolayı mecburen suspend etmek zorunda kalıyorum.