Hitiniz çok çok yüksek değilse bu eklentiler kasmamalı yada barındırıldığınız serverin özellikleri, optimizasyonu vbulletin için uygun değilse yüksek oranda cpu tüketmeniz kaçınılmaz. Bu yüzden benimle irtibata geçebilirseniz detayları konuşarak halledebiliriz.
https://www.r10.net/is-arayanlar/4827...izmetleri.html