• 10-08-2007, 19:49:30
    #1
    arkadaşlar sitemde hızlı cevap'a birşey yazıp gönder e tıkladığımda

    Lütfen bekleyiniz msj gönderilior kısmı çıkıyor..
    Orda öylece kalıyor mesajı göndermiyor yani
    Hızlı düzenle de aynı şekilde oluyor..

    bunun bir çözümü varmı acaba?
  • 10-08-2007, 20:53:25
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    server yoğun olduğu zamanlarda ajax geç yanıt verebiliyor bu yüzden olabilir geçici olarak ajaxı kapatıp deneyin
  • 10-08-2007, 21:02:55
    #3
    hmm tmm ajax'ı kapattım da
    ne zmn açayım ?
  • 10-08-2007, 21:03:38
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    bi kaç saat sonra açıp deneyin
  • 01-09-2007, 01:21:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ajax ı kapatmadan önce öylesine bi tr karakter içermeyen bi sözcük yaz eğer gönderiyorsa tr karakterden dolayıdır.bunun tek çözümü problemli ajaxları deaktif et dediğinde olur.
  • 01-09-2007, 09:27:30
    #6
    evet ondan olabilir.Çünkü rep sistemindede problemler yaşıyorum.Türkçe karakterler içeren bişey yazıp rep verince göndermiyor öyle kalıyor.
    Upgrade ile düzelmez mi acaba?
  • 01-09-2007, 09:38:40
    #7
    Misafir
    veritabanının karakter seti ile ilgilidir bu sorun.
  • 01-09-2007, 10:26:07
    #8
    Peki düzeltebilir miyim bu sorunu?
  • 20-10-2007, 02:45:18
    #9
    arkadaşlar aynı hızlı cevap gönderme sorunu bendede var kullandığım 3.6.8 pl1 son versiyon orginal template ve kendi kullandığım diğer template de aynı şekilde ilk önce template dedim ama orginalindede aynı sorun olunca değil demekki dedim ama başka ne olabilir

    hatalı ajax ları kapat dedim ama sorun yine çözülmedi normal text yazınca sorun olmuyor ama bir url link falan yazınca gönderiliyor diyor öyle bekliyor sonra gönderilme iptal oluyor tekrar tıklıyorum aynı şey sizde durum nedir...