arkadaşlar sitemde hızlı cevap'a birşey yazıp gönder e tıkladığımda
Lütfen bekleyiniz msj gönderilior kısmı çıkıyor..
Orda öylece kalıyor mesajı göndermiyor yani
Hızlı düzenle de aynı şekilde oluyor..
bunun bir çözümü varmı acaba?
Hızlı cevap sorunu :(
9
●1.134
- 10-08-2007, 20:53:25server yoğun olduğu zamanlarda ajax geç yanıt verebiliyor bu yüzden olabilir geçici olarak ajaxı kapatıp deneyin
- 01-09-2007, 01:21:09Üyeliği durdurulduajax ı kapatmadan önce öylesine bi tr karakter içermeyen bi sözcük yaz eğer gönderiyorsa tr karakterden dolayıdır.bunun tek çözümü problemli ajaxları deaktif et dediğinde olur.
- 20-10-2007, 02:45:18arkadaşlar aynı hızlı cevap gönderme sorunu bendede var kullandığım 3.6.8 pl1 son versiyon orginal template ve kendi kullandığım diğer template de aynı şekilde ilk önce template dedim ama orginalindede aynı sorun olunca değil demekki dedim ama başka ne olabilir
hatalı ajax ları kapat dedim ama sorun yine çözülmedi normal text yazınca sorun olmuyor ama bir url link falan yazınca gönderiliyor diyor öyle bekliyor sonra gönderilme iptal oluyor tekrar tıklıyorum aynı şey sizde durum nedir...