arkadaşlar sitemde hızlı cevap'a birşey yazıp gönder e tıkladığımda

Lütfen bekleyiniz msj gönderilior kısmı çıkıyor..
Orda öylece kalıyor mesajı göndermiyor yani
Hızlı düzenle de aynı şekilde oluyor..

bunun bir çözümü varmı acaba?