Merhaba arkadaşlar uzun süredir web aleminde olmakla birlikte ilk kez Vbulletin'e merak saldım ve ilk kez bu kategoriye mesaj yazıyorum...
Ben yeni bir domnain aldım ve Vbulletin kurmak istiyorum. Vbulletin lisansını hemen almam gerekiyor mu? Yoksa belli bir süre veya limit veriyorlar mı?
Bunu merak ettim zaten uzman bir arkadaş eşliğinde işlemlerimi yaptıracağım
Hemen lisans almak gerekir mi?
5
●474
- 21-08-2010, 19:48:15Tamamen sana kalmış bir olay. Ücretli bir yazılım. İşe ister lisanslı girersin, isterse sonradan alırsın. Tavsiye edileni lisansla işe başlamandır.
Küçük bir bilgi: 3x serisinde kurulmuş bir vbulletin (kırılmış) site yayına başladığında vbulletin ekibi bundan haberdar oluyordu. 4x serisinde bu olay nedir bilgim yok. - 21-08-2010, 20:23:17Sitenin içeriği bakımından fazla hitleneceğini düşünmüyorum. Para için değil yani bu site...
Birkaç sorum daha olacak o zaman; lisans ömür boyumu? Lisansı alında güncellemelerden ücretsiz faydalanabiliyormuyuz.
Bildiğim kadarıyla vbseo'da lisanslı onun içinde ömür boyu olması ve güncellemelerden faydalanma geçerli mi?