Tamamen sana kalmış bir olay. Ücretli bir yazılım. İşe ister lisanslı girersin, isterse sonradan alırsın. Tavsiye edileni lisansla işe başlamandır.
Küçük bir bilgi: 3x serisinde kurulmuş bir vbulletin (kırılmış) site yayına başladığında vbulletin ekibi bundan haberdar oluyordu. 4x serisinde bu olay nedir bilgim yok.