Merhaba arkadaşlar uzun süredir web aleminde olmakla birlikte ilk kez Vbulletin'e merak saldım ve ilk kez bu kategoriye mesaj yazıyorum...

Ben yeni bir domnain aldım ve Vbulletin kurmak istiyorum. Vbulletin lisansını hemen almam gerekiyor mu? Yoksa belli bir süre veya limit veriyorlar mı?

Bunu merak ettim zaten uzman bir arkadaş eşliğinde işlemlerimi yaptıracağım