• 03-08-2010, 23:09:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaÅŸlar;

    Hotmail'de onay maili spam klasörüne düşüyor Daha site yeni sıfırdan kurup başladım neden böyle oldu anlamadım. Ne gibi önlemler alabilirim düzeltmenin bir yolu var mıdır?
  • 04-08-2010, 01:20:50
    #2
    Ets
    Üyeliği durduruldu
    mail ayarlarını tekrar kontrol etmelisin bendede oluyordu.
  • 04-08-2010, 20:42:32
    #3
    Ets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail ayarlarını tekrar kontrol etmelisin bendede oluyordu.
    Sizde görünen mail ayarlarını kopyalayabilir misiniz? Araştırdım ettim taradım olmuyor. SMTP ayarlarını açınca hiç mail göndermiyor, kapatınca spam'a gönderiyor.
  • 04-08-2010, 20:44:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SMTP dışında bir yol olduğunu sanmıyorum (tabi hatalı da olabilirim) . SMTP yi etkinleştirince hiç mail gitmiyorsa muhtemelen SMTP yapılandırmasında bir hata yapıyorsunuzdur. SMTP ayarlarını ne şekilde yaptığınızı yazarsanız bildiğimiz kadarı ile yardımcı olmaya çalışırız.
  • 05-08-2010, 13:20:24
    #5
    SMTP-Serveri: mail.sitem.com
    SMTP Portu: 25
    SMTP Kullanıcı Adı: webmaster@sitem.com
    SMTP Åžifresi: xxxxxx
    SMTP-Serverine garantili baÄŸlanma: SSL

    Ayarlar böyle olunca hiç bir türlü mail göndermiyor
  • 05-08-2010, 13:38:14
    #6
    utkuts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SMTP-Serveri: mail.sitem.com
    SMTP Portu: 25
    SMTP Kullanıcı Adı: webmaster@sitem.com
    SMTP Åžifresi: xxxxxx
    SMTP-Serverine garantili baÄŸlanma: SSL

    Ayarlar böyle olunca hiç bir türlü mail göndermiyor
    SSL sertifikası olmadığı içindir.Zaten hatırladığım kadarıyla SSL bağlantı da ya port ya da mail serverı değişik oluyordu.
  • 05-08-2010, 14:58:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    O SSL kısmını kapalı olacak şekilde ayarlayıp deneyin birde.