Hotmail'de onay maili spam klasörüne düşüyor Daha site yeni sıfırdan kurup başladım neden böyle oldu anlamadım. Ne gibi önlemler alabilirim düzeltmenin bir yolu var mıdır?
SMTP dışında bir yol olduğunu sanmıyorum (tabi hatalı da olabilirim) . SMTP yi etkinleştirince hiç mail gitmiyorsa muhtemelen SMTP yapılandırmasında bir hata yapıyorsunuzdur. SMTP ayarlarını ne şekilde yaptığınızı yazarsanız bildiğimiz kadarı ile yardımcı olmaya çalışırız.