Merhaba arkadaşlar;

Hotmail'de onay maili spam klasörüne düşüyor Daha site yeni sıfırdan kurup başladım neden böyle oldu anlamadım. Ne gibi önlemler alabilirim düzeltmenin bir yolu var mıdır?