SMTP dışında bir yol olduğunu sanmıyorum (tabi hatalı da olabilirim) . SMTP yi etkinleştirince hiç mail gitmiyorsa muhtemelen SMTP yapılandırmasında bir hata yapıyorsunuzdur. SMTP ayarlarını ne şekilde yaptığınızı yazarsanız bildiğimiz kadarı ile yardımcı olmaya çalışırız.